första april

jag har inte blivit lurad än! :D
jag ville bara konstatera det.. haha. sen jag kom till Vänersborg har jag inte hunnit göra så mycket, träffa kompisar, börjat skolan, handlat mat o.s.v. jag har införskaffat mig ett par nya skor också! någon ny affär på Överby, jag gick raka vägen in, hittade ett par skor för 229:-, tog dem betalade och gick därifrån.. enkelt och snabbt! för att få lite ordning i mitt liv har jag beslutat mig för att schemalägga varje dag. vad jag ska göra och så. idag ska jag städa, städa och städa :P sen ska jag handla på CK.s, släppa ut katterna och småplocka lite hemma. sen ska jag sova tidigt idag också!

 
Skor från Deichmann/Överby/Etage
229:- Graceland







♦Over´ndÓut

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka snyggisar(:

2008-04-01 @ 12:26:51
URL: http://l1ndaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0