trivselanda

nu börjar jag j*vlar i mig få ordning på skiten. jar varit på jysk och köpt nya sängkläder, beiga med lite röda inslag och kinatecken på. riktigt trevligt! på fredag kommer vänersborgsbostäder och sätter upp en hylla i badrummet och mitt köksbord! faan, riktigt najjs!..

idag är det en sån där dag.. igen.. försov mig i morse, är allmänt trött på allt och alla. riktigt dåligt humör är jag på idag. skolan bara överöser en med uppgifter och prov.. allt känns bara helt enkelt.. SKIT!...
det är en sån där riktig EMOdag idag..!

finns det någon där ute som kan gaska upp mig? få mig på bättre humör snälla!!??
annars blir det en dejt med kudden idag, ska ligga i sängen och bara mysa med min älskling! <3

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0