årets första julskinka!

jag och Emeli har fått julskinka av hennes farmor.
nu har vi gjort iordning de och det var kul kan jag lova
hittade ett hål i skinkan när jag skulle göra iordning den
"Emeli tycker om att pilla en julskinka i rumpan"
åh så sööt! sen blev de lite skumkrig i köket..
nu har jag fixat de sista här hemma, tvätten, nya lampor
sen har emeli diskat och nu ligger hon och myser i ett bad.
hon har ont i magen stackars älskade!

det är nu bestämt att emeli ska komma till oss vid jul,
hon åker tåget den 25.e och jag hämtar upp henne i örebro..
snacka om att vi verkligen inte klarar oss utan varandra.
älsk <3 älsk <3 älsk <3 älsk <3 älsk <3

nu ska jag lägga mig brevid emeli och fjäska lite,
sen ska jag klippa henne på sidorna...
älskling, akta dig, nu kommer jag!!!

U ARE MY STAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0