dagen före lucia

12 decemer, det känns lite speciellt, men inte faan är det de?
sov hela morgonen idag, ont i mage och hals.
jag har kommit på att jag har ont överallt nuförtiden...jobbigt
de ju lussebandy klockan 4 till inatt.
jag är den lyckliga som ska stå i kiosken mellan 4 och halv 7..

crêpes till lunch idag, ska åka iväg och handla och hämta min älskade flickvän nu snart.

efter lussebandyn hoppas jag min älskade vill leka med mig,
om inte så vette fejn vad jag ska göra.

imorgon är de match, jag sitter på bänken som vanligt,
efter matchen är de julfirande med laget hemma hos hult..

gårdagens roliga sak:
åh jag diggar de där romerska julklappsrimmet på reklamen!
Picarre - skata!


min snygging!       XXoXXo / Smusslan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0