En daglig dos av tårar

idag har vi varit på Donken och ätit med cizzy.....
när vi ätit passade vi på och skriva (och rita) på cizzy´s bil., de va ganska kul,
vi lyckades samarbeta fram ett troll. (bild kommer)
sen har vi besökt Erica i Hallsberg, där blev det kaffedrickande som vanligt.
erica kläckte ur sig en fin kommentar till Emelie L:
- jag mår illa, vill du ha ett äpple?
hon menade alltså att hon mådde illa för att hon var hungrig,
stackaren ville inte äta äpple själv :D sötis där...

jag och jennie bytte julklappar idag, jag fick ett presentkort på 100:- på Glitter :P
det kan nog bli nåt gott och blandat där ...

ikväll blire nog bara lite filmtittande, hoppas älsk håller sig vaken idag..
inte så jävla roligt att kolla på film när någon ligger bredvid och snoozar :)
Älskar dig!

- en daglig dos av tårar...
Det är något jag behöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0