facinerad och söt

det såg änna ut som julafton igår, emeli såg ut som ett litet barn som väntar på tomten, helt uppspelt.
tänk er när barnen öppnat alla sina paket och ser helt förvånat facinerade ut och längtar redan till nästa jul. det var typ emeli igårkväll:P

vi säger så tokiga saker till varandra jag och emeli, det dumma är att jag verkligen aldrig minns vad vi sagt även fast vi skrattat åskiljaktiga minuter åt det. hahaha.

igår hade vi jätteroligt tillsammans, skrattade och busade hela tiden.

emeli anser att man kan likna min rumpa med en vattensäng och så tyckte hon där ett tag att jag behövde ett lyft, men hon ångrade sig ganska snart.

igårkväll stog jag i köket och rökte, var jättetörstig så jag hämtade ett glas vatten. DÅ kommer emeli och tar mitt glas.
när jag upptäcker att hon dricker ur mitt glas utbrister jag:
- suger du på mitt vatten?
emeli har då vatten i munnen, börjar skratta, sprutar vatten på diskbänken och lyckas samtidigt få snus i hela käften eftersom hon hade lös inne...:D:D:D:D

juste, det är FREDAG idag(?!)
idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på.
ska försöka få emeli att vilja vara med mig ikväll, hmm hur ska jag göra detta?
färga håret på emeli ska jag göra också. och förstås se hur swartling mår idag. var ju på krogen för första gången igå, hon lever iaf, jag fick ett livstecken i form av ett tröttsamt sms förut :D



kärlek tamejfaan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0