färgat håret & Bowling

den 26.e var vi på marieberg, de va gött mycket fölk!
mellandagsrean är igångsatt.. jag köpte ingenting,
älskade köpte svart hårfärg till oss båda, sedan färgade vi håret.
emeli är nu helsvart i huvvet..
när vi färgat håret gav vi oss på spel, sällskapsspel och kort. första gången vi gör det ihop:D
vi spelade klädpoker också, jag vann men emeli vägrade klä av sig naken :P

igår var det en dag i sig, när vi vaknade åkte vi till mamma och käkade min favoriträtt:
KÖTTFÄRSSÅS, dock smakade den inte som den brukar så jag blev typ jättebesviken!!
sen bestämde vi oss för att åka och BOWLA, det blev 4 serier spelade, måste få trycka
in en liten okmmentar om att JAG VANN DEN FÖRSTA! sen vann emeli resten så klart...
vi åkte hem och skulle göra iordning mat, då ringer det på telefonen och det är min dyngraka storasyster som behöver bli hämtad, ja det är ju inget annat än att ge sig iväg..
sen åkte vi hem och spelade diamanten, klart hon vann i det också!
sen blev de kortspel, där vann hon med..
vi spelade klädpoker ytterligare en gång, denna gång slutade med att JAG satt utan kläder.
jaha ovanligt efter en sån otursdag för min del. Älskade vanni allt : /
senare masserade jag Emelis rygg och Fötter, ja just de!.. emeli ville sätta på en film, "my little eye", det tog inte lång stund innan hon lå och snarkade och jag fick se färdigt på filmen HELT ENSAM! filmen var dock typ; JÄTTERUTTEN!

idag är det 28.e, 3 dagar kvar till nyår, vet fortfarande inte helt spikat vad som händer?
det blir nog som alla andra år, en sistaminutengrej sådär dagen innan...

I love you honey, I love you the most!
I need  you baby, without you I feel lost!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Emeli Brahm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0