Grattis! -Halsont/ julklappar

måste inleda ytterligare ett inlägg med GRATTIS SWARTLING!
denna gång är det teorin till körkortet hon avklarat!!

Halsont, fy faan. jag har uååtäckt att jag absolut aldrig ska äta chips igen!
jag satt och surade lite (minns inte över vad) åt chips och hade väl lite för bråttom att svälja,
det hamnade en vass liten jävla bit som liksom FASTNADE i halsen på mig.
jag satt och svalde och till slut lyckades jag få ur den ur halsen.
nu känns det dock som om jag har fetaste såret i halsen.. :(

det känns som om jag står med skit ända upp till halsen.
jag drunknar eller kvävs, vet inte vilket som skulle kännas lättast just nu.
stressad som aldrig förr och skolan tar mer och mer energi från mig.
jag blir ledsen för att jag blir som jag blir.
mår dåligt av all stress och låter det gå ut över andra. kan jag inte bara få
må bra så jag kan sluta vara så elak?
du kommer tröttna om det inte blir bättre........


UPPDATERING AV JULKLAPPAR
tekniska skit jag vill ha!!


Jag:
- varför hade du inte den med dig?
Emeli:
- nej för bilen låg i jackan!


Bilen i jackan? det var inte jackan som låg i bilen?

Emeliiiih <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0