lördajj & söndajj

lördagen spenderades i Mariestad, match mot LOckerud.
lockerud hade all press på sig eftersom de vunnit alla matcher.
vi släppte matchen till dom i första perioden och till periodpausen
stog det redan 5-1 till dom. vi trodde de var kört
men vi snappade upp spelet och vi spelade GRYM innebandy!
matchen slutade 6-6 till slut och det var en rolig och het match..
i sudden death vann dom dock efter bara 18 sekunder och fick den extra lilla poängen.

när jag kom hem umgicks jag med min flcikvän hela kvällen, vi hade det het underbart!
vi skojbråkade och jag fick in en riktig bitchslap på emeli hahahahahha:P
sedan åkte vi en sväng till linn och co. dom var fulla kan jag lova.
de va inte så kul så vi åkte hem och låg hemma och gotta oss istället.
idag har vi bara sovit länge och lagat mat, ugnstekt falukorv och kroketter :D
nu tänkte vi väl åka mot trollhättan, till emelis mamma, sen ska vi åka till uddevalla
älskade, kära maria kommer hit och vi ska träffa henne!!!:D

nu är det lov, känslan har inte kommit in i mig än. det är tre dagar kvar till jul.
shit, jag åker till mamma snart. den 24.e tror jag eftersom vi inte firar jul på julafton

.
emeli strejkade häromdagen och vägrade stå med mig inne i badrummet när jag skulle göra något så hon sprangch gömde sig i garderoben, dock så hittade jag henne igen eftersom en av katterna avslöjade henne ganska kraftigt! :D

jag tog ett okort på väg till linköping häromveckan för jag ville visa alla att jag vill ha hörlurar i julklapp

Swartling och jag önskar er alla en riktigt god jul och gott nytt år!




You are my hope my soul my star,

you are everything for me!

Emeli <3


Kommentarer
Postat av: erkas, the one and only.

Ni är så fina du och Swart. ;] <3

2008-12-22 @ 09:46:02
URL: http://erkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0