skolarbete

nu sackar jag efter mer och  mer i skolan, de börjar faan gå åt HELVETTE...
jag har iaf gjort en plan för vad jag ska jobba med så jag hoppas de går bra och jag hinner,
vill ju inte tillbringa hela jul dränkt i skolarbeten...

Igår var det lucia tåg i skolan, vi lyckades sätta igång brandlarmet och filip är en stjärna i sig!

igår möblerade vi om i min lägenhet. blev bra de.
sen bytte de ju mina fönster i min lägenhet igår,
kom hem och det var stökigt som aldrig förr,
gött dåligt humör jag blev på.....

lyckades förrsten fixa in alla mina bilder från mobilen till datorn igår!

sen var de fika hemma hos annica igår, de var trevligt...
sen tvätta jag och emeli (eller ja, de va mest emeli som gjorde de)
vi handlade och lagade köttfärssås, de va gött!
ett bad blev de också igår :D

idag vaknade jag och vägrade som vanligt gå till skolan,
kom på att jag skulle till läkaren halv tolv så de var bara att pallra sig iväg ändå..
läkaren kollade på min rygg och ska skicka en remiss till röntgen för
att utesluta en ryggskada...

nu sitter jag i skolan fylld med skolarbeten och ska sätta igång och jobba...
sen blir de matte B lektion, prov på freda oooh jaaa!
fuck vad jag jobbat bra idag, jag har gjort tre och en halv uppgift!!!!
efter skolan ska jag hem, ta de lugnt och sen ska jag träna.
tidig träning idag, så de blir en tidig kväll.. plugga!! (?)


<3

emeli, my honeypie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0