stor saknad hos mamma

jaa, jag åkte hit idag, till sköllersta, till mamma.
dock är inte mamma hemma, det är jag och min storasyster Madde
ja var och hämtade henne i Askersund förut,
vi har pysslat, haha, gött frustrerande och tålamodsprövande.
sen har hon masserat min rygg, gött!!
imorgon är de julafton, yeah! ingen jul för mig imorrn.
vi ska fira den 25.e med hela släkten istället.

saknar pärlan!

25 december, jag längtar, gör du det?
emeli, jag vill att du ska vara här, att vara utan dig i två hela dagar
är som att inte få andas ju!
den 25.e klockan 19.00 kommer du,
då väntar dig en överasskning, åh baby!
klänningen ska på ;) (dock en röd)


I can´t breath without you baby!

<3 älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0