trött, tisdag..

vaknade och lyckades traggla mig iväg till idrotten, där var de COR, jag vaknade först efter idrotten så jag var ju inte med någonstans,. efter idrotten var de möte, mellan 10 - 12. stress, oro och värk. man måste prata om sina problem och sitt liv tydligen!? så de känns ganska bra nu när man får dela sina bekymmer utan att belasta någon...

de försökte få mig att lämna ifrån mig min mobil, icke! slutade med att jag slängde den i skåpet:P

faaan vad jobbigt det är när de ska behöva bli såhär!
dumma mig!

åh emeli, du är min lille goding!<3
ikväll blir de definitivt en kväll utan stress.
kyckling till middag som min älsk pälsk står och lagar nu,
chips, dip och cola till TV.n i soffan. (eller sängen vad vet ja? ;) )

you are the L in life

hade ett trevligt samtal med bejb igår kväll, bäbis? ja tack. Andreas? <3 hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0