go and fucki´n die

usch jag hatar att vara sjuk. det känns som om allt kan kvitta då.jag ligger hemma och bara snorar ner hela sängen. i söndags var jag i Göteborg och kollade på innebandy. det var kul tills jag blev sjuk. satt på herrmatchen och mådde python! igår (Lördag) var vi i Västerås för att spela innebandy, jag skulle som vanligt sitta på bänken. trodde jag ja, efter 4 minuter in i andra skadas Mini och jag får hoppa in. (nervöst värre!) det gick bra och jag höll igen till tredje och sista perioden jag släppte in två mål och vi kvitterade till 4-4 med 42 sekunder kvar. spännande mot det lag som visat sig vara starka iår och nu får kvala till eliten. Grattis måste man väl säga då?
Vi hamnar antagligen på en andra plats. innebandy, innebandy & innebandy, det är mitt liv de.

♦Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0