Sorry man!

idag är det första dagen på lovet och min kära Jennie är här!
ber än en gång om ursäkt för att jag är så rutten på det här med  blogg...
jag kan till mitt försvar säga att jag inte har internet och endast sitter på internet i skolan
(nu har jag fått låna Odiles dator och passar på)...
innebandyn rullar på och jag har kommit in i en ganska bra period nu. jag fick
göra min debut i division 1 i fredags mot Fröjered. jag stod dock bara sista
perioden men det är bättre än inget. vi vann förresten, med 8-2!
imorgon ska jag åka till halkbanan och genomgå min halkkörning. faan vad skönt!
det är bara X veckor kvar tills jag har mitt körkort! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0