Ursäkta

Jo, jag vet att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg men just nu känns mitt liv väldigt jäktigt.mitt liv går ut på att klara skolan (som jag känner att jag inte gör ändå) körkortet är snart klart, fine, det är ju jättebra men det krävs pengar och tid för att komma dit. Innebandyn är också en sak som tar förskräckligt mycket tid, träning tre dagar i veckan och match en dag verkar kanske inte så farligt men det ställs mer krav på er när ni kommer upp i divisioner! pengar är tid och jag har varken eller. har ingen tid för mina vänner (som i och för sig nästan bara finns i laget), men vi har inte så stor chans att hitta på något. mina sovvanor börjar gå åt helvette också jag sover max 5 timmar per natt och stressen kryper sig på likadant som mörkret gör.




♣Eeckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0