måndag

sitter i skolan och har gjort projektarbete med nathalie.
dags att gå ut och röka,
vad händer sen?
säg det den som vet!
träna ikväll!!




vem är jag att döma
din handling och ditt ord?
när vi rör varann,
är kanslan allt för sann!
och med slutna ögon gömmer jag mig
då vill jag ta dig i min famn
tills du ropar högt mitt namn
tills den rädslan jag har i mig tar slut


ibland så vill jag få dig att brista ut i gråt
ibland så vill jag nå dig och viska tyst, Förlåt!
ibland kan jag förstå dig och jag ser hur svårt du har
jag har sett hur kärlek når dig och när ingenting finns kvar.
vi söker varsin vän, en syster och en broder
men elden flammar upp igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0