hejja mig!

fest igår! oooohjaa!
blev nog lite för mycket av det goda haha!
idag kan jag ju säga att jag mår som jag förtjänar.
försov mig till öppethus i skolan och har alltså
inte fått något gjort där =P
fortfarande lite dragen när jag vaknade =/
sen gick jag hem, duschade och badade..
sen städa jag och la mig och sov en stund.
sen ville Geli att jag skulle komma över på en cigg. 
nu har jag suttit med Geli, stumpan och pratat massa, =)

har hittat mina studentskor! så jävla läckra!!!
vita pumps, dock är dom höga så jag undrar hur
studentmarschen kommer gå haha =) 
problemet får man ta dagen efter med såriga fötter..

imorgon ska vi sola om de är fint väder!
måste ju börja nu eftersom man vill ha en liten
bränna när man klär sig i vitt på studenten =)

40 days left!

skingra tankarna! 

make my dream come true babe! <3
tack för stödet alla fina människor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0