Kämpar..


Jag vill ha tillbaka den tiden!

jag kämpar var dag för att klara av mig själv och mitt liv.
just nu har jag en väldigt jobbig period fyllt av ångest, stress,
mycket att göra, ilska, instabilitet och allt annat som fyller ens dag.
jag är så kluven i så många frågor och mitt hjärta
vill en sak men min hjärna en annan...
man lever i ovisshet och vet varken ut eller in.
ändå fångas man av dagens "ska göra"..
ibland lyckas man hålla sig en dag och bara vara,
andra dagar så rycks man med i huvudets tankar..

Nu har jag fått veta information som gör mig frustrerad.
hur kan man fortsätta gå på någons egendom?
kan man inte lösa saker på moget & vuxet sätt?
vi löser detta.. det lovar jag..

onsdag idag, varför känns de som om de är party?

Kommentarer
Postat av: Idas mamma

För att det är lillördag ju... =)

2009-04-22 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0