kärlekens namn...

du är mig en konstig prick.
ena stunden si och andra stunden så.

hur känns känslan?
- jo jag måste säga att den är obehaglig
till en början men sen vänder det ganska snabbt.
efteråt skäms man som aldrig förr och vågar inget säga.
ångrar sig djupt och kan knappt se på sig själv..
det kanske är därför man har den där känslan,
om att komma bort...
45 dagar kvar till studenten, 45 meningslösa dagar..
hur ser livet ut sen då?
man har förlorat allt och blir arbetslös.
Livet är great! *ironi*
buntar ihop ett par tankar som inte ens hänger ihop.
jag har inga hjärnceller kvar!
dom säger att man ska älska sin fiende,
men jag kan faan inte älska dig!
du är faktiskt lite jobbig ibland..

Om kärleken hade ett namn vet jag
precis vad den skulle heta! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen vill ha dig ingen tycker om dig för du suger kuk! Långa och korta slemmiga och tjocka Erica suger kuk!

DIE BITCH !!! DIARREA DIARREA!!!

2009-04-20 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0