Klamydiadrottningen


vill meddela att jag fått en ny
leverfläck nära inpå sommaren!


javisst, gårdagen bjöds till mycket krångel och bajs..
sen var det ju prisutdelning i A-hallen..
det var inte ens planerat att jag skulle dit.
väl där så hör jag mitt namn ropas upp, skulle ta emot en medalj
för att jag tydligen hjälpt a-damerna att vinna serien haha.
sedan var det utdelning med dam-elit, så de blev två medaljer =)

idag är det torsdag, fruktansvärda torsdag..
är i skolan och ska lyssna på nån snubbe och kolla på film.
sen ska jag hem och städa, de ser för jävligt ut hemma efter de
där monstrena! javisst, men annars blire bra och lugnt.
poppa musik och dansa bort skräpet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0