Buzz

Helloj again! nu är det mycket som hänt =)
imorse gick jag upp ganska tidigt. sen ringde mamma
och sa att jag fått visning på en lägenhet i örebro på tisdag.
fastän jag ska ha besök måndag till onsdag nästa vecka
tackade jag ja! mitt besök får hänga med ;)

idag har jag varit med Jenny, Jessica och barnen hela dagen!
vi har gått runt och kollat på secondhandaffären, lagat mat, kollat på film
och så har vi ju självklart spelat Buzz! Jessica vann första omgången 
men jag tog igen det och vann andra =)
nu har jag precis kommit hem till Odile.. imorgon blire att jobba igen =)
sen ska jag ju packa bilen och åka på fredag *HAPPY!*

odile ska på jobbintervju imorgon i Götebrog och jag hoppas verkligen att det går bra för hennes skull!♥ www.myhardlife.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0