Happy Birthday!

Grattis till min älskade sis Cecilia, 23 år idag! <3

Uj uj uj, så komplicerat allt blev nu =/
jag har ju hela tiden varit inställd på att åka till Örebro
imorgon och sedan åka tillbaka till Vbg för att jobba de sista 
dagarna, men jag vet inte om detta går nu =/
jag kanske flyttar redan imorgon, allt detta med så kort varsel. shiiiit...
kaos i huvudet! 
snart bege sig till jobbet, och försöka lösa detta på bästa sätt.. hur!?

Space Cowboy - Falling down

den 26.e är det registrering på skolan.. Bye bye Vbg =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman <3

gud jobbigt att det blev lite krångligt, hoppas det löser sig så ni kommer och hälsa på.. vi har tänkt bjuda er på smörgåstårta :)

Pusspuss

2009-08-13 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0