rättvik avklarat!

det var i torsdags jag begav mig från Vänersborg till Örebro. hann inte mer än hem till mamma en sväng innan hon fick köra mig till Linde där Swartnos väntade så troget på mig. vi packade och gjorde iordning det sista i ren panik. uppspelta över att äntligen få åka!!! vi satte oss i den lilla bilen och det bar iväg, första stoppet, Ludvika =) där träffade vi Henrik & Stefan (som senare skulle bli våra campinggrannar).. satt hemma hos Henrik ett slag, sedan åkte vi vidare till Rättvik.. vi anlände vid tretiden på torsdag natt. jag sov hela vägen typ :P väl i rättvik körde vi ut och ställde oss på någon grusplan och sov i bilen. Fredag morgon kom till oss och vi vaknade med strålande sol som bländade oss. redan då visste vi att helgen skulle bli minnesvärd! vi drog oss upp på stan och käkade lite, checkade in på campingen och slog upp vårt "stooora" tält, bredvid det ställde vi den "stooora" bilen =). det var lite pinsamt och såg ganska fjantigt ut =P... senare på dagen anlände grabbarna och alkoholen åkte fram!! fullt ös medvetslös, vi vandrade in på parken och umgicks med fölk, sååå kul! lördagmorgonen/dagen spenderades i tältet, som Henrik och Stefan satt upp så fint (deras tält alltså), jag fick sova i en grop hela helgen, puckona kollade inte om marken var plan innan dom slog upp tältet=/. på kvällen drog v i igång igen och drack, grillade flintastek som tyvärr blev rökskadad för att det inte brann så bra =P. smakade skit, men vem bryr sig om mat när man har annat??=P  senare på kvällen träffade jag raggarzandra och vi satt med dom en stund innan vi begav oss till parken igen =) fullt ös medvetslös, dans, alkohol och sååå mycket trevligt folk! jag försökte envisas med att Henrik skulle följa med mig och bada på lördag natt men han frös och vägrade =P Söndagen var den tråkigaste dagen eftersom det bara återstod att åka hem =(

Har aldrig haft så kul någonsin! <3<3 tack Swartnos!<3 www.Swartling.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Swart ' Z

saknar dig som fan gumman!!! nästa år blire hela veckan och ännu mera alkohol och boys!! ;D hehe fyyyyy faaaan!!!! syns snart baby!! <3<3

2009-08-03 @ 20:08:31
URL: http://swartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0