A true story..

..that makes me happy! :D

gårdagskvällen spenderades i soffan och
när natten kom sakta krypandes över mig,
sprang jag runt i min lägenhet i hopp om
att bli trött.. bäddade ut och in min bäddsoffa
säkert tre gånger; ena stunden ville jag kolla
på TV å andra sidan inte... kände mig kaotisk
och kunde verkligen inte få ro i kroppen!
det är så himla jobbigt när det blir så...
skickade meddelande till någon som jag hoppades
skulle ge mig sympati; jag lyckades och slapp
iallafall känna mig så ängsligt bortkommen.

Sattes i en hel del jobbiga situationer då min
ångest varvades med magvärk, svettningar,
illrött ansikte och grym nervositet!
*nu kan jag andas ut genom en lättnadens suck*

Idag har jag varit en kort stund i skolan,
sedan begav jag mig hem..
väl hemma kände jag verkligen inte för att
sitta i min ensamhet och glo. lägenheten var kall,
tyst och tråkig =(
Nu har mamsen bjussat på kääk,
2o.3o blire innebandy (herrar) I BG-hallen
Ladda, ladda, ladda om och skjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0