big bed! :D



här ligger jag i Henriks säng, nämligen någon
annan här som behöver sova i vardagsrummet.
inget nattittande på TV idag inte =)
Henrik är och jobbar så det känns lite ensamt
här i hans säng =( *inte ens en teddy här*

kvällen har faktiskt tillbringats med bok och
dator i högsta hugg! jag är väldigt nöjd med
det! var på bra humör tills jag upptäckte att
jag hade skrivit ett halvt A4 för MYCKET!(?)
de flesta jämrar sig över att vi har för
mycket utrymme, jag har tydligen för lite?*

jag är verkligen inte trött, ligger här men
känner inte direkt någon press att jag
behöver sova eftersom Henrik kommer hem
runt 7 och då ska han ju sova länge,
det betyder lång sömn för Erica också =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Hej. Jag gör inga beställningsdesigner längre. Men jag har en design som man kan få gratis.

2009-12-14 @ 15:16:28
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: linnjonsson

JAG ÅKER OM 4 DAGAR TILL SOLEN ;);)

2009-12-14 @ 16:28:08
URL: http://rockthashit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0