booooring

Idag har man städat, plockat iordning julklapparna man fick igår. tagit en svalkande dusch och pratat med H i telefon, Han är väl den sötaste? han sitter i duschen och ringer till mig, inte rädd om telefonen han inte =P han berättade för mig att det gick både den ena och den tredje bra filmen idag, man kanske skulle stranda sig och vägra gå ut?
- samtidigt är jag så rastlös att jag inte kommer klara av att "bara!" sitta inne idag..
men vad gör man dårå? Har ett paper jag ska skriva egentligen, det enda jag skrivit är framsidan och frågeställningen.. den ska lämnas in den 4.e Januari. det är ju ganska snart =/ känner ara inte för att sätta mig ner med datorn och boken..

Grymt med Simpsons.

nu får jag roa mig själv en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0