favoriter på julbordet

Hade ett samtal med Henrik om vad han och
hans familj har på julbordet, eftersom han är
från en jägarfamilj var det inte så mycket som
direkt förvånade mig, tills han sa att de hade
"barndomsminnen" på julbordet!(?)
Barndomsminnen???
-Det tog endast några sekunder innan jag
förstod bvad han talade om och jag brast ut
i ett sånt skratt att jag höll på att kissa på mig!
Barndomsminnen är alltså prinskorv! =)

i min familj så anser jag att det inte blir
någon riktig jul utan; Svenssons (som är
janssons utan ansjovis, ersatt med bacon eller
skinka istället), Ägghalvor, Julskinka och dopp
i grytan ;)

Skinkan är ju min nummer 1 favorit!
- vad gillar du bäst på julbordet?

Kommentarer
Postat av: cecilia

Mammas hemgjorda köttbullar :D

2009-12-17 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0