I´m home again

Nu är jag hemma efter en lång sömn idag,
sedan nblev det morgonkaffe
(som jag fick servera till mig själv idag ^^,)
Vi åkte ut till landet* och Henrik fixade mitt
lyse på min bil, najjs!! *så snäll!*
Sedan begav jag mig hemåt, åkte in på en
helt främmande väg i hopp om att komma
rätt. Jag lyckades hitta en genväg! =P
inte illa för att vara så korkad som jag!(?)

snön har yrt runt heöa dagen idag och den
har även fastnat på gator och torg här i örebro =P

imorgon ska jag till skolan en "quickie"
och sen får dagen bjuda mig på det den har
att erbjuda! *jag är öppen för förslag!*

Duscha och sedan mysa mig ner i soffan
och försöka trycka undan den här pluggångesten.

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0