Magnus Betnér&fylla

igår sov jag och Pau väldigt länge!
kanske lite för länge!(?)
gjorde oss fit for fight för att skåda
magnus betnér på konserthusets scen,
han var väldigt bra och väldigt avslöjande.
dock hade jag lite problem med att han klart
och tydligt uttryckte att alkoholism och fetma
INTE är några sjukdomar.. detta fick mig att
börja fundera en hel del. visst, han hade rätt
i en del han sa, men eftersom alkoholism ÄR
enligt de medicinska termerna en sjukdom så
måste väl det vara ett forskningsresultat??
-tåls att fundera på!

resterande av kvällen spenderades hos en
underbart söt Josephine och hennes vänner,
fruktansvärt fina och roliga människor!
och full blev man förstås =)
åkte massa buss igår och känner mig riktigt
stolt över mig själv! *det är ju inte varje dag
man åker buss om jag säger så!*
träffade underbart trevliga människor igår,
bussen är kanske den nya mötesplatsen? hehe
gjorde en god gärning när jag väckte en kille
på bussen och tur var väl det eftersom han
skulle av.. det är inte det roligaste att försova
sig ett par busshållsplatser, trust me!
- been there, done that!

Varför gör alkohol att man bekänner saker man inte borde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0