night bloggin´

Nu är man hemma hos Henrik igen,
dock fortfarande ensam..
tog en gissning och hörde av mig till
emelie som lyckligtvis (för mig) också
kände sig lite ensam ikväll =)
suttit där och talat lite, druckit fanta,
fixat med gardiner, kollat tv och kedjerökt*

hemkommen hit alltså, varm och go´
lägenhet, hoppas sängen är lika varm? ;)

Bra & dåliga raggningsrepliker,
när är de egentligen dåliga?
är det när de är patetiska försök
till att få din uppmärksamhet eller
när de får dig att skratta?


-Isåfall kan jag tycka att den är
ganska bra? jag menar... om en kille
kliver fram och gör ett tappert försök
att ragga på dig ska du ju ta det som en
komplimang, eller om den är så dålig att
den får dig att skratta; poängen är ju att
han uppenbarligen är humoristisk?? =)
*Min raggningreplik för kvällen är:
Vill du dricka morgonkaffe med mig?
(och det är nu man hoppas på ett svar^^,)


Sleep tight all night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0