onödigt av oss!

imorse var sängen helt underbar och försökte
för allt i världen hålla mig kvar.. efter många
vändor gick jag upp och gjorde färdigt morgonens
sysslor, gick ut 40 minuter tidigare för att gräva
fram min folkracebil och få bort "pansarfrosten".
(den frost som envist klistrat sig på rutan)
kom till seminariet och upptäckte att jag egentligen
inte behövt vara där om jag hade varit lite mer
engagerad i tisdags =/
systembolaget stod på tur och sedan begav vi oss
till Marieberg, jag, Pau, sis och mamsen =)
det var dags för skor till mig! =)
Dessa wunderbara! Fodrat♥


jag och pau blev hungriga och tänkte göra lasagne
men hade inte riktigt ingredienserna så vi behövde
gå till konsum. Pau tog för givet att vi skulle åka bil
eftersom det var så j*vla kallt, men nope! jag ville gå =P
Men vi lyckades iaf laga lasagne, i en kakform!
Vi hade ju ingen ugnsfast form förutom en långpanna
och så mycket skulle vi inte göra direkt.
Lyckat blev det! =)


Imorgon bäddas det för tidig fylla med Magnus Betnér!

Kommentarer
Postat av: Igeland

Omg vilka snygga stövlar! Köpta var?

2009-12-18 @ 20:47:47
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0