onsdag-lillördag?



haha knappast för min del!!

Dagen idag:

Vaknade 09.20 av att en elektriker kommer och ringer på,
han skulle fixa uttaget i köket. Pinsam som jag är hoppar
jag upp i kort, korta shorts en alldeles för stor T-shirt!
Och håret ska vi ju inte tala om, det måste ha sett ut
som det var jag som förstört uttaget genom att stoppa
in fingrarna i det!(eftersom mitt hår stod åt alla håll!)..
Upptäcker när han kliver in att jag faktiskt känner honom!
Rädd för att ertappas springer jag in i sovrummet och
väntar så fint på att han ska bli klar =P

In bed again…

Sedan kommer rörmokaren som ska fixa min kran i köket, fortfarande samma kläder men håret hade jag hunnit tvinga ner.. han bytte ut allt och nu är det skinande som aldrig förr =P

Hunnit hämta Pau ute på landet och begett oss till marieberg, införskaffat tre julklappar, Pust!*

Ska medge att jag faktiskt kuggade på min tenta jag hade,
så nu blire att plugga stenhårt inför omtentan på fredag..
men först: två uppgifter till imorgon =)


Kommentarer
Postat av: nadrin

hejhej!

nejmen vad tråkigt, jag hoppas det går bra på omtentan. Tentan var ju toksvår men lycka till på fredag. Håller tummarna för dig!

/

2009-12-10 @ 00:38:34
URL: http://displacedtwice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0