torsdagens rabalder

Krupp på dagen idag, jag har som de
Senaste dagarna tillägnat min tid till
Att mula ner min snok i de där oerhört
Roliga och intressanta böckerna som
Pedagogikkursen bjuder på
- (när jag säger bjuder menar jag att de
är obligatoriska att köpa själv förstås!)
haft seminarie idag, lagom ointressant
förstår jag, sedan har jag haft ett studie.
Vägledningssamtal och fått en hel del
Klart för mig.. tackar gud för att jag kom
I kontakt med någon som hade koll!!
 
begav mig iväg på en ”derbymatch”
i innebandy mellan Ödibf – Kumla
(herrar förstås!)
ödibf tappade ganska rejält i sista perioden,
från 5-5 till hela 5-12.. domarna som jag
alltid kritiserar när det gäller innebandy
var nog ganska vana vid fotboll med tanke
på att de visade typiska tendenser till fotbolls-
regler i deras domslut.. en HEL del utvisningar
gjorde också att matchen liksom blev *förstörd*.
I periodpauserna hade vi brudar lite roliga samtal,
Där Linn bland annat ville känna på bollen och
Jag frågade om hon aldrig hade känt på bollar förut
Självklart ska hon misstolka det sexistiskt och
Utbrister i asgarv! *haha* 


Talat en stund med Henrik i telefon,
Annars har jag bara fortsatt trycka ner
Min snok i litteraturen..



Pauline är här (ovanligt?) och hon serverade
För en liten stund sen fruktcocktail som jag
Njöt rikligt av! Ögonen börjar hänga och jag
Hör min sängs desperata rop på sällskap från
Sovrummet.. den blir nog ledsen om jag inte
Värmer upp den snart, jag och min teddybjörn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0