Underbaraste julen!<3

maten avnjöts flitigt, godiset smaskades på
och plötsligt kom HAN! Tomten; delade ut
alla julklappar under mycket skratt, stoj och
skämt! - underbar julstämning!!!

Det mystiska började när Madde öppnade ett
paket som helt plötsligt blev ett paket till Cissi(?)
cissi öppnade paketet som sedan var skrivet till
mig, upprepningen fortsatte till Ida och till slut till
Kristoffer(?) -Vad var detta??
Kristoffer öppnade paketet och läste upp följnde vers:
Carina
jag vill andas samma luft som du,
jag vill uppleva din värld med dig,
gå på samma café,
dricka samma sorts the,
och se det du ser
känna samma ljumma vind som du,
höra syrsorna och havets brus,
allting skulle jag ge om jag fick vara med
och vara där du är!
/ Din Ingvar
I paketet låg två förlovningsringar och Ingvar
började förklara att en sådan sak skulle bara
göras när alla barn var närvarande, som idag!
Vi barn brast i tårar och ett stannande leende,
de överöstes med kramar och nu väntar vi på
ett vackert sommarbröllop där vi alla får medverka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0