wonderful morning!

Precis vaknat av att Henrik håller mig
för näsan =S kul sätt att vakna på?
nyligen klivit upp och morgonens låt är
We are the champions - Queen
När jag skrivit färdigt tentan igår,
satte jag mig i bilen och styrde norrut..
När jag passerade Dalaporten såg  jag
det vackra; den fina snön som låg vid
portens kanter =)
Väl framme, i Ludvika, TV och lite bus.
vi såg på Imse vimse spindel på 9:an,
det bokstavligen kröp i kroppen på mig
efter det! *USCH!* spindlar som dödar =/

Jag hade på mig min päls när jag anlände
hit igår och det tyckte ju Henrik var lagom skoj! =)
Idag hade jag tänkt att vara den samma gamla
vanliga tråkiga Erica och trycka ner näsan i
skolböckerna eller så kanske man ska strejka
och göra något oväntat? "the unexpected"

Det har faktiskt kommit lite snö här på marken
men jag protesterar som en riktig
julälskare och säger:
- Är de int´ meningen att de ska va 1 mäter snö?

Nej nu kom Henrik och ställde fram en kopp kaffe
till mig =) var inte det snällt då?? (synd att han glömde
skeden, så nu fick han gå en gång till! ^^,)

Henrik; *det är så synd att du är så söt*
Haha, känns det bra nu? ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0