älskar, älskar inte

en fråga som man verkligen grunnar på hela tiden...

- du är så jävla blåst!

helgen har varit skit, massa krängel och så har jag varit sjuk också... feber, hosta och panik...
känns som om jag inte kan andas... drömmar av glas, så lätta att krossa..
man behöver bara en vilja...

- slå mig sönder och samman...

det känns så fel, känns fel att känna, känns fel att vara....

- Go back to your life..
" du är inte så dum som du tror" 
" tala om för dig själv att du vet vad du håller på med"
-Nalle Puh är faan inte så dum ändå....

My heart belongs to you!



Jag älskar, av hela mitt hjärta!!!
se på mig, håll om mig..
låt mig andas i takt med dina andetag
jag är miserabel,
du är underbar
lämna mig nu
jag finns
inte...
kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0