andra dagen...

idag var det andra dagen på APU:n ..
fick följa med på massa undersökningar och så..
inget speciellt som hände, inget speciellt humör idag heller =)
igår var jag ju allt annat än deppig, idag är det svårare att
bestämma mig för vilket humör jag ska vara på.
yeah yeah, men iaf.. när jag kom hem från jobbet så la jag mig ett bad
låg där typ över en timma, jag frös så =/

beslutsångesten sliter mig itu faan!
- Ja nu någon dag
att det skulle vara så svårt kunde jag aldrig räknat ut från början...

imorgon jobbar jag kväll, börjar två och slutar halv tio.. sen jobbar jag dag på torsdag..
sen kommer den dagen man längtat efter hela veckan =)
Happy Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0