Bra låt

Igår var jag med Maria, åh så jag saknat den grisen!
idag har jag jobbat mest hela dagen.
imorgon ska jag jobba också så de blir och åka hem typ nu=)
smart person som lägger en mobil i byxbenet
och springer runt som en annan höna och letar efter den*

tillbringat mestadels av dagen att lyssna på denna =)
har satt ihop den lite själv *hah*

jag saknar dig så mycket varje dag!
det känns som jag slutat att leva
du kom du gick, du gjorde allting bra!
men jag vill inte sakna dig mera!
jag hoppas att du snart ska se tillbaks,
jag har väntat så länge du ber mig.
du kom du gick men jag är inte jag!
jag saknar att bara få se dig!
jag saknar dig så mycket varje dag,
jag sitter här och tänker på livet..
du fick mig att älska ditt inre.
jag hoppas att du snart ska se tillbaks,
på allt som var bra under tiden.
jag saknar dig så mycket varje dag,
jag sitter här i mörkret och väntar.
du kom du gick du gjorde allting bra!
du fick mig att förstå hur man älskar.. för utan dig finns ingen framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0