fredagen den trettonde

igår var jag hemma förvånansvärt tidigt,
kom hem och la mig, lade upp ett schema för kvällen..
först skulle jag kolla på Batman, se början av CSI
för att sedan zappa till Scrubs...
vaknade till min förvåning imorse och upptäckte att jag visst somnat ifrån TV:n =)

Wonderful morning!
idag har jag fått en hel del gjort, har städat, bäddat rent,
kolla på innebandy, käkat, umgåtta med Bek,
och nu sitter jag här hos swartling..

idag hade jag inte tänkt att få så mycket mer gjort,
killarna kommer hit sen och härjar.. se hur de blir =)

jo men vesst.. imorgon jobbar jag två till halv tio,
åh sicken underbar alla <3 dag!?
fråga: - det är nog något fel på honom?
svar: - jo det syns ju till och med från ett flygplan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0