Jag vill dö..

ja precis så sa hon =)
-"jag vill dö när jag äter McDonalds"

haft en lagom fartfylld dag på jobbet och vi har faan i mig haft de kul!
någon pratade om sex,
någon pratade om döden,
någon pratade om mat,
och någon annan berättade att hon försökt tvätta bort ett blåmärke =)

imorgon börjar jag sisådär kvart i sju. gå upp för att
ta bussen klockan sex är ju inte överdrivet jättekul!?
jaja, man ska väl göra det någon gång också..
som han sa: "man ska ju prova på att vårdas på sjukhus också"
nej nu ska man väl tänka på att
dra sig hemåt och försöka få sig en blund?
- jaaaaaaaa tack!=)

Kommentarer
Postat av: Syster din!

Gumman, jag har tänkt mycket på dej. Vad som har hänt med dej nu för tiden? saknar dig!! <3

2009-02-12 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0