- sjuk och övergiven...

dagen är skit, gårdagen var ännu mer skit!
fick köra fram och tillbaka till Malmö inatt...
- klart jag ställer upp tjejen!

jag kom hem sisådär klockan tio till vänersborg och sen svängde jag in till skolan och meddelade att jag inte skulle till lektionen senare... sen åkte jag hem och sov, eller ja. jag försökte en stund.. de gick inte när jag var ensam... har fruktansvärt ont i benen, feber och yrsel.. skulle väl egentligen inte köra bil *my bad*....
sen kom älskade hem och då kunde jag äntligen få lite sömn.. sen gick jag till odile och kolla film, sen tog jag mig ett bad och begav mig hit, till elevhemmet där ingen är men jag lyckades ta mig in eftersom securitasvakten tror jag bor här =P.... alla är borta och jag känner mig sådär gött ynklig, ni vet som man gör när man är sjuk och ensam.. ska snart bege mig hem till älsklingens lägenhet och hoppas att hon snart kommer hem och tar hand om mig. för jag är såååå sjuk! *HOST HOST*

känner mig sådär övergiven.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0