090105, älsklingens födelsedag!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE EMELI!


idag vaknade vi rätt så tidigt, jag skulle till röntgen i uddevalla.
vi åkte iväg vid typ nio, sen tog de väl 20 minuter och ta dom där bilderna,
gött blottad man känner sig när man ligger med byxorna nere vid knäna och
personalen står och pratar om vad de åt till frukost... =)
när vi hade varit där åkte vi hem, jag bakade en tårta till emeli
(den är dock inte uppäten än)
sen la vi oss och sov, gött! när vi vaknade igen så lagade vi mat...
sen har de varit träning för mig, nu är jag hemma, har duschat och ska snart ta fram den magnifika tårtan =P jag tänkte lägga upp en bild på den lite senare sen...

Nu är de bara 5 dagar kvar tills jag fyller, shiiiiit, Emeli, hur känns de att va 21?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0