BAJS - ja jag var bara tvungen!

skit dag idag!! gick inte till skolan för att jag var så jävla trött, och efter trötheten kommer huvudvärken, efter det kommer humörsvängningarna, sen blir det BAJS!!!! vaknade rätt nyss, har omnt i hela kroppen, nacken är värst, å så huvvet! ett jävla massa tjat som förstör ens humör är j inte sådär jättekul!!?? idag ska jag inte göra något... ska tvätta fem till tio, de är de enda jag vet...


krypa in i tvättmaskinen och se om man dör kanske!!.....
en sån här jävla dag, den kan ju faan inte bli värre!


Höll på att helkt glömma bort det lilla fåret Erkas som fyller hela 18 år idag!!
och madelene som fyller hela 19 år! GRATTIS till er!!!

FUCK THIS THUESDAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0