bula i huvudet


jag fick faan en bula i huvudet igår kväll när jag och älskling skulle äta ägg,
jo, det är sant!! emeli skulle visa , det
gick ju jävligt bra!!??? nej jag har ont i huvudet, jag tror hon lurade mig att
knäcka det helt fel (hur blåst är inte jag då?)aaaaaa =)

sen blev de sent igår, somfaan .. kolla på klockan typ halv fem imorse.
skola halv nio? hur lätt är då de??
nej de blev igen skola alls idag.. åkte hem till emelii och sov ett par timmar till
nu sitter jag hemma hos swart med emeli och ida, vi ska kolla på lets dance...

imorgon fyller jag år, eller rättare sagt om ca: 4 timmar =S
faaan jag blir gammal haha... imorgon ska vi fira emeli, :D

Lägger till ett extra grattis här emellan, Grattis Emeli's farmor på 67 årsdagen!

sen blire nog inte så mycket mer gjort imorgon.. på sönda kommer mamma...
yeeah, sen ska jag sitta i sekretariatet i hallen  halv ett på sönda med... kuuuul=/

Emeli Brahm
Det hörs någonting inom mig, små dunkningar i bröstet
det är mitt hjärta som slår sina eviga slag,
ett hjärta som slår endast för dig!
även när de små dunkningarna en dag upphör,
kommer du att finnas där,
djupt i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: erkas, the one and only.

grattis din gay. : )

<3

2009-01-10 @ 00:32:26
URL: http://erkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0