en sån där lång helg..

i lördags så var jag ju på lagfest som ni vet =)
vi åkte iväg tillsammans hem till Karin (min tränare)
sen så var det uppdrag på gång, vi skulle springa runt hela stan och hitta olika saker. typ vad ett paket mjöl (2kg) på Ica kostade, eller Jozo salt på hemköp. ingredienser i pizza IBK på Amigos.. haha de va inte så kul eftersom vårat lag var delat. vi var fyra personer fast de var bara två av oss som kämpade för att vinna utmaningen =/
sen var det käk hemma hos Karin, gött va de! sen så lekte vi ett par lekar till.
när allt de var klart så åkte jag iväg och hämtade folk för att köra dom till lipz....
sen åkte jag hem, jag och älsk mös framför en film och sen åkte vi för att hämta de asen =)
sen så hände det som var roligt.....
Jag fick soppatorsk i rondellen vid Jet!
jag och älskade skrattade så vi nästan kissade på oss, men de var bara att ta sig ut på den hala vägen och försöka putta åbäket! två tons bil är faan inte kul att putta!! ( 2 ton kanske är att ta i men tung var den!=))
jaja, vi lyckades efter mycket skratt och många om och men putta upp skiten så vi kunde tanka...
sen åkte vi hem, utmattade haha =)

söndagen tillbringades i hallen, de var match mot bergs!
vi vann den (såklart!) - nej faktiskt var det inte så självklart men =)
efter matchen åkte jag hem och älskade hade tappat upp ett bad åt oss =)
vi satte oss där och mös en stund..
sen käkade vi och begav oss ut mot sandra Brahm...
sandra och emeli satt och käkade lime, ja rätt upp och ner, bara sådär.. SURT!?

emeli säger:
sandra, har du bullfitta?
Sandra svarar:
ja, det är därför det är så smuligt här i soffan=)


väl hemma satt vi och kolla tv och pratade..
emeli gav mig en sån där fotmassage =)

idag var det trögt att gå upp kan jag lova...
ska åka till NÄL sen idag på studiebesök.. sen blire
och plugga engelska eftersom jag har en skituppgift att lämna in tills imorgon...
=( senare blir de träning i vanlig ordning =)
- nu sitter jag och pratar med sara, den fisen på msn..
hon skickar sådär asgamla kort på oss två. då ni vet, när man var liten =)

Liten man var dåå!


jag sitter ensam i natten,
jag ropar efter mörkret,
jag vill att det ska famna mig varligt.
jag gräver i mina sår, vad gör det om de blir större?
såren sitter på insidan, ingen kan se dom.
och jag visar dom inte

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det lät som du har haft skojigt :)

Jag vill komma och hälsa på dej snart när jag e ledig. <3 saknar dej

2009-01-20 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0