födelsedagsfirande

jag firade min födelsedag med "familjen" igår.
just nu består min familj av mina systrar, mamma, hennes kille och min Emeli. de kom sådär runt fem kanske, sen käkade vi tårta, snackade en hel del och sen fick jag öppna hela två paket =D
första paketet var från min söta, goa rara farmor, en duk hon virkat åt mig =) andra paketet blev jag väldigt glad över, jag fick min efterlängtade I-pod! =) det var ju ingen dålig leksak kan jag ju be att få tala om! nu kan jag äntligehn få använda de där lurarna jag fick i julklapp! =)


för övrigt så kollade jag och Emeli på film igårkväll, Twilight och Feed...
igen av dom var sådär särskilt bra, är det jag som har dålig smak undrar jag då?

nu sitter jag i skolan mellan lektionerna och passar på att blogga lite.


idag ska jag och emeli äta middag hos hennes farmor,
sen blire träning klockan sju.. till sådär en halv tio....

jag upptäckte förut att jag är kalenderlös
då menar jag att jag inte äger en kalender för 2009..
jag satt på lektionen nyss och konstruerade en egen liten kalender,
swartling bara skrattade åt mig haha =)


längtan - kärlek
längtan är en sån där känsla, då man väntar på något, man vill ha något hos sig, med sig eller så kan man vänta på ett tillfälle.. jag har en person att längta efter.. varke gång i skiljs åt känns det så där jobbigt.. jag tycker längtan kan vara både positiv och negativ.. man blir liksom uppspelt och lite "pirrig" i kroppen när man inser att stunden snart är kommen. kärlek är väl en helt underbar känsla!? kärlek är svårt att förklara, svart att visa och svårt att känna. jag är lycklig över att jag får ha den där känslan i kroppen, att vara kär.. du vet när du känner kärlek, det liksom känns i hela kroppen!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Älskar dig <3

2009-01-12 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0