jovars

jaa, idag är de söndag.. somnade vid sju imorse. klokcan är nu tjugo i tre. emeli ligger och sover,
vågar inte väcka henne, hon kanske blir sur då, hon har blivit det de senaste dagarna när jag väckt henne =)
idag ska vi nog inte göra så mycket, bara städa lite tänkte jag..

igår var jag, emeli, ida och swartling på donken och på vägen hem inser jag att vi knappt har någon soppa i bilen! hahaha
swartling blev allt mer nervös eftersom det var hon som körde. men vi lyckades ta oss till shell =)
- jag skulle vilja ha en mac mig =) (bigmac)


yes maaaan, imorgon är det skola som vanligt, sen ska vi ha nåt jäkla möte, med innebandyn klockan 18.00
sen är de träning i vanlig ordning, trööööööök...

nu ska jag gå och ta en rök tänkte jag, sen ska jag börja städa lite smått..


Emeli, ma BaaaBy! <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså är det tråkigt att träna?

2009-01-30 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0