möblering och storstädning!

såna här dagar är sköna att ha ibland, har tvättat klart allt, storstädat oh möblerat om.
nu är jag klar och sitter här igen. älskade har lagt sig och somnat.....=(
nu är min lägenhet gött mysig och jag har tänt massa, massa ljus för att få upp värmen här,
emeli tycker det är alldeles för kallt =(

sen ska jag hämta ida och jessika på stationen, snacka om att jag saknat dom bären =)
sen blir de och åka direkt till träning, swart ska ha min bil och ska åka och handla...
sen efter träningen ska vi bege oss hem till emeli, vi ska sova där inatt,
skönt att sova utan katter för en gångs skull! =)



Emeli, den mest speciella i mitt liv!
älskade ängel där, det är dig jag håller kär
du ligger varmast om mitt hjärta,
dig vill jag aldrig släppa!
min godaste älskade Honeypie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0