Onsdag 090107

måste bara börja med att säga, GRATTIS REBECKA MELKERSSON!
det är hennes 20-årsdag idag!!!



*det är bara tre dagar kvar nu*

idag vaknade jag vid tolv och gick och tvättade direkt. nu har jag tvättat alla kläder, de ska bara torka nu....nu sitter jag här vid datorn och äter Ravioli och lyssnar på Eva Cassidy =) bra hon är!!!
snart ska jag/vi dra oss hem till Emeli, Vänersborgsbostäder kommer och ska laga hennes handfat, senare ikväll är det träning, men det är ingenvanlig träning.. vi skulle vara ombytta för fysisk aktivitet, alltså inga målvaktskläder idag, då kan man ju ta och tvätta dom också =)

Nyfiken - självförstörelse
när man talar om en nyfiken person talar man om en frågvis, vetgirig, och förveten person. man måste lära sig styra över sin nyfikenhet om man ska överleva i den hårda kalla sanningsrika världen. självförstörelse kan man utföra medvetet och omedvetet, medveten självförstörelse är då man avsiktligt skadar sin fysiska eller psykiska hälsa. den omedvetna kan ofta vara halvt medveten, man är nyfiken trots att det kan skada dig själv, man tar liksom risken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0