städande Tisdag

iag vaknade jag av en ganska märklig dröm.. ville inte ligga  sängen längre så jag bestämde mig för att städa, det blev inte överdrivet mycket gjort men jag sorterade tvätt (eftersom jag ska tvätta imorgon), jag diskade och städade köket... jaa, jag får väl fortsätta sen..=/
älskade vaknade typ nyss, klockan är fyra vafaan =P

Kort som inte kommit upp tidigare:
Jag & mina kusinbarn*Alva & Jag
Trollet vi samarbetade fram på Cizzy´s bilEmeli är GAY

Tårtan jag bakade till Emeli på hennes födelsedag VI på nyårsafton

Älskade och jag låg i badkaret och drack vin med tända ljus,
vi lekte någon lek där vi hade temat "människokroppen",
det ordet man säger, den sista bokstaven ska man komma på
ett nytt ord på.. Emeli var dock inte så duktig på denna lek
Erica - G-punkt
Emeli - hmm aha, K...
VADÅ K? emeli, punkt slutar på T! =)


Emeli, you owns my heart  <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0